Carola Moujan - Art, design & research
Graphicstreet V1
2003
Design, illustration, animation, sound design, programming.
Design, illustration, animation, sound design, programming.
Website
Personal project
[EN]
The second in a series of experiments around architectural and urban universes, this virtual environment takes the street as a starting point and navigation metaphor.
Developed in Flash®, the interface plays with light effects and contrast between drawings and photographic images in order to suggest paths without relying on textual infromation.
The second in a series of experiments around architectural and urban universes, this virtual environment takes the street as a starting point and navigation metaphor.
Developed in Flash®, the interface plays with light effects and contrast between drawings and photographic images in order to suggest paths without relying on textual infromation.
[FR]
Deuxième d'une série d'expérimentations autour des univers architecturaux et urbains, cet environnement virtuel prend une rue imaginaire comme point de départ et métaphore de navigation.
Développée en Flash®, l'interface joue des effets lumineux et du contraste entre dessins et image photographiques afin de suggérer des cheminements sans faire appel aux indications textuelles.
Deuxième d'une série d'expérimentations autour des univers architecturaux et urbains, cet environnement virtuel prend une rue imaginaire comme point de départ et métaphore de navigation.
Développée en Flash®, l'interface joue des effets lumineux et du contraste entre dessins et image photographiques afin de suggérer des cheminements sans faire appel aux indications textuelles.
[ES]
Segundo de una serie de experimentos en torno a universos arquitectónicos y urbanos, este entorno virtual toma una calle imaginaria como punto de partida y metáfora de navegación.
Desarrollada con Flash®, la interfaz juega con efectos de luz y contraste entre dibujo e imagen fotográfica para sugerir caminos sin apoyarse en instrucciones textuales.
Segundo de una serie de experimentos en torno a universos arquitectónicos y urbanos, este entorno virtual toma una calle imaginaria como punto de partida y metáfora de navegación.
Desarrollada con Flash®, la interfaz juega con efectos de luz y contraste entre dibujo e imagen fotográfica para sugerir caminos sin apoyarse en instrucciones textuales.